خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دايي: دربي حساسيت گذشته را ندارد

علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر فولاد که بعدازظهر امروز چهارشنبه در محل سازمان ليگ برتر برگزار شد، ضمن بيان مطلب فوق گفت: تمام بازيهاي ليگ حساس است اما با توجه به نتايجي که دو تيم فولاد و راه آهن در هفته‌هاي گذشته کسب کردند به دنبال پيروزي در اين ديدار هستند. البته انگيزه ما براي کسب 3 امتياز در زمين خودمان بيشتر است.

دايي خاطرنشان کرد: حسين فرکي استاد و مربي من بوده و خيلي چيزها از او ياد گرفتم و فردا پيش او درس پس مي‌دهم. من خاطرات خوبي با فرکي دارم اما در زمين فوتبال سعي مي‌کنيم با تمريناتي که در اين مدت تيم پشت سر گذاشته است بتوانيم فولاد را شکست دهيم.

وي با اشاره به محروميت ماماني و مصدوميت چند بازيکن تيم خود ادامه داد: از نظر بازيکن مشکلاتي داريم اما با توجه به انگيزه ساير نفرات اميدواريم که در اين ديدار نتيجه دلخواه را کسب کنيم.

سرمربي تيم راه آهن در مورد مشکلات داوري عليه اين تيم تصريح کرد: مشکلات داوري هميشه هست و بنده هميشه از کميته داوران خواسته‌ام شرايطي را فراهم کند تا داوران با دقت بيشتري مسابقات را قضاوت کنند و مسايل بيروني تاثيري در عملکردشان نداشته باشد.

وي با اشاره به اينکه تيم راه آهن با توجه به نداشتن طرفدار آسيب بيشتري در اين خصوص مي‌خورد ادامه داد: ما نه طرفداري داريم که فشار بياورد و نه خودمان اهل شلوغ کردن هستيم اما متاسفانه در بعضي از بازي‌ها شاهد هستم همکاران خودم با عملکردشان در کنار زمين روي قضاوت داور تاثير مي‌گذارند.

دايي صحبت‌هايش را اين گونه ادامه داد: ‌مطمئناً داوران خوب و با شرف و با وجداني داريم و آ‌رزو مي‌کنيم آنها بهتر شوند. قطعاً ‌داور عمداً نمي‌خواهد پنالتي بگيرد يا نگيرد و دچار اشتباه ‌شود ولي همان طور که دوست داريم فوتبالمان پيشرفت کند اميدواريم داوري‌هايمان نيز پيشرفت داشته باشد.

وي با رد اين مساله که دربي تهران ساير بازي‌هاي هفته ششم را تحت تاثير قرار مي‌دهد افزود: دربي همانند سال‌هاي قبل هيجان زيادي ندارد زيرا وضعيت تيم‌ها به نحوي نيست که اين مسابقه حساسيت‌هاي بيشتري داشته باشد در بين مردم هم حساسيت اين بازي کمتر شده است. اجازه بدهيد در مورد اين بازي صحبت نکنم زيرا مربي راه آهن بوده و تنها در مورد تيم خود صحبت مي کنم.

سرمربي راه آهن در پايان در خصوص تشويق شدن از سوي هواداران پرسپوليس و عملکرد مربيان پرتغالي در ليگ برتر گفت: در خصوص اين موارد نظري ندارم و تنها کار خود را انجام مي‌دهم. دوست ندارم وارد مسايل حاشيه‌اي شوم اگر هم نظري در خصوص تيم پرسپوليس داشته باشم آن را پيش خودم نگه مي‌دارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:دايي,دربی,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دايي: دربي حساسيت گذشته را ندارد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)